12 April 2016

Moeblogijate kirbuturust

Minul oli see esimene kord blogijate kirbukal osaleda ja ma olen väga õnnelik selle võimaluse üle. Aitäh, Piia! Minu jaoks oli kirbukas väga edukas - esimese 40 minutiga oli üle poolte asjadest müüdud. Oma osa oli siin kindlasti hindades, mis nagu lubatud olid kuni 5eurot (kaasa arvatud näiteks ka ehtne karusnahast krae), aga kuna mul need asjad lihtsalt seisid ja me kohe-kohe plaanime oma avatud elutoast riidekapi peaaegu valmis magamistuppa ümber kolida, siis oligi paras aeg üks riidekapi sorteerimine teha ja natuke ruumi elamisse juurde saada uute asjade ostmiseks taskuraha koguda, sest paari päeva pärast saab mu pesamuna aastaseks ja enne sünnipäevapidu on meil plaan minna kaltsukatesse ja loomaaeda. Aga nüüd tagasi kirbuka juurde :)
Foto: Meisi Volt
Mina jagasin lauda Mariliga, kes vaeseke jõudis pool mu elulugu ära kuulata (kui ma kord juba hoogu satun, siis lobisengi remondist ja lastest ja üldse ning pärast mõtlen, et issand, äkki tüütasin kellegi hirmsasti ära). Igatahes aitäh sulle seltsi eest.
Millega ma  ise natuke pange panin oli see, et ma unustasin raha peenemaks lahti vahetada ja algul polnud tagasi anda, aga õnneks lahenes seegi mure õige pea. Ja kuigi ma algul plaanisin, et ise ei osta mitte midagi, siis kirbuka lõpus kaks erandit tegin - Marililt ostsin käevõru ja Triinult seeliku.


No comments:

Post a Comment