15 April 2016

OOTD: 14.04.2016

Mul on riietuse valimise suhtes ideaalne töö. Mõnda aega tagasi ma tegin õele nalja, et mul oleks kontoritööd vaja, sest aina enam leiab mu kapist vastavaks tööks sobilikke riideid. Kontoritööd mul ei ole, töötan hoopis degusteerijana, aga outfitide kombineerimise jaoks on see ideaalne töö. Riietumise suhtes mul muid piiranguid ei ole, kui et riietus peab puhas olema ja ehk dressid võiks ka välistada, kuid muus osas võin ma riietuda viksilt ja viisakalt või siis hoopis valida trendikama outfiti. Kuna mu igapäevased riietused, mis sageli siia blogisse ei jõua, on lastega toimetamiseks pigem praktilised, siis on selline võimalus natuke teistmoodi riietuda teretulnud.

Kaltsukast:
Pluus
Teksad: Humana
Pintsak: Aarete Laegas
Kingad:. Pärli kirbukas

3 comments:

  1. Degusteerija töö tundub huvitav olevat. Kas räägiksid lähemalt, mida see endast kujutab?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma lisan selle vahelepõikena mõnesse järgmisesse postitusse sisse :)

      Delete