19 August 2011

Kaardistame Eestimaad


Kolmapäeval oli mul võimalus saada autoga Tapale ja tagasi ja kuna ma tahtsin mingit vaheldust, siis läksin hea meelega. Pealegi olin ma Tapal varem ainult korra käinud ja see oli ka kiire läbisõit. Kuna mul oli terve päev vaba, siis esiteks ma tahtsin niisama ringi jalutada ja kohe kindlasti ma tahtsin kaltsukates käia. Kaltsukad.ee lehe järgi sain 4 Tapa kaltsuka aadressi. Millest kahesse ma küll kahjuks ei jõudnud (sest üks oli kolmapäeviti suletud ja teine suleti kell 3). Küll aga leidsin ma ühe kaardistamata sekkari. Aadressiks on Pargi 2.



Lemmikuks kujunes mul Tapal Vikerkaare kaltsukas, asub teisel korrusel Pikk 7. Palju kaupa ja hinnad on head, isegi väga head. Suureks plussiks oli selle poe puhul, et neil on müügil ka ajakirju: Burdad, Mood jne., lisaks on neil ka kostüümilaenutus. Sealt oleksin leidnud tegelt palju asju, aga ma hoian eelarvel silma peal ja paljud neist oleks vajanud kerget nokitsemist ja ma pole selles just väga hea. Leidsin endale aga ühe ilusa roosa satsidega pluusi. Kena naiselik ja hea seelikutega kanda. See viimane on just oluline, sest viimasel ajal ei ole ühtegi pluusi, mis oleks seelikuga "see õige". Hinnaks oli 2,5€


Aga muljeid Tapalt üldse:
*jube raske oli leida värvilisi sukkpükse - leidsin lõpuks terve linna peale ühe paari
*virsikud olid Maximas hästi odavad :)
*kuna ma sain koju alles mingi õhtul 10 paiku, siis sain külma, niiet eile olin pool päeva voodis

Aga tegelt oli tore ja korraks teistmoodi päev.

3 comments:

  1. Vikerkaare kaltsukas on SUPER! Ma olen sealt alati hunniku asjadega ära tulnud ja pole kunagi pidanud pettuma. Lisaks super on veel see, et enamus neid riideid on võileivahinnaga müügil! :)

    ReplyDelete
  2. Hinnad olid seal tõesti väga odavad

    ReplyDelete
  3. Oskab keegi öelda, kas Vikerkaare kaltsukas tegutseb siiamaani?

    ReplyDelete