12 August 2011

Kirbuturg, sõbranna, Telliskivi Uuskasutuskeskus...



Nädalavahetusel käis mul sõbranna Saaremaalt külas - jube tore oli. Jõudsin see aasta esimest korda randa päevitama (sest mehed mingil põhjusel päevitada ei taha, vaid ainult ujuda). Õhtul grillisime, jõime šampust ja mängisime lauamänge.
Järgmise päeva eesmärgiks oli jõuda Telliskivi kirbuturule - nagu teate on see minu üks suur lemmik ja tahtsin seda ka talle tutvustada. Kahjuks ei olnud ta erilises vaimustuses - ja noh eks asjaolud olid meie vastu ka - külm ja vihmane ilm, väsinud jalad, pommioht Baltijaamas ja sellega kaasnenud hilinemine, villid ja koju unustatud plaastrid... Minule nagu ikka meeldis, kuigi ma ei leidnud endale too kord midagi.
Tagasi Balti jaama poole kõndides meenus mulle, et Säästukaga ühes majas oli kunagi uuskasutuskeskus, mine tea, kas see ka alles on. Ja oligi! Aadressiks on Telliskivi 61. Täpsemalt saate lugeda siit. Igatahes jäi mulle silma üks lühem lukuga valge jakk, millel polnud hinnasilti enam küljes. Pärast proovimiskabiinist tulles olin ma juba sellesse Vila jakki armunud. Hinnaks nimetas müüja 5€ ja nii ta loosi läkski. Ja need jaki õlad. Oehhh!!!! Just loving it!
Ja pildid ka teile:

No comments:

Post a Comment