30 August 2011

Tere kool!

Ehk nagu pealkirjast aru saada võib, siis hakkas mul eile ülikool jälle. Tere tulemast kiirnuudlid ja praekartulid. Tegelikkuses praekartulid on head - eriti vanaema tehtud (no tal on mingi eripann ja süsteem ka selleks) koos hapukurgiga. :D Igatahes mõte oli selles, et nüüd, kus kulutusi rohkem, ei ole ma enam nii agar poodleja.

Aktusest siis nii palju, et kandsin eelmises postituses näha olevat valget kleiti. Aktus oli nagu ikka - mis siin ikka õela: paar kõnet, paar laulu ja suhteliselt kõik.

Viimased päevad on mul kuidagi väga halvad olnud - lihtsalt selline aeg vist... Igatahes kuna sain koolist varem ära, siis mõtlesin ostlemisteraapiat katsetada. Positiivne on see, et leidsin enda jaoks uue poe - Pärnu mnt 41. Kuid mainin ära, et teraapia ei mõju, kui sa ei suuda leida ühtegi sobivat eset.

Mõte on teha üks päev täitsa enda ja poodlemise jaoks - Tallinnas on ju nii palju minu jaoks uusi poode. Igatahes kui minust vahepeal kuulda midagi pole, siis teate, et ma pole kuhugi kadunud...

No comments:

Post a Comment