23 August 2011

Tunne nagu jõuludel


Üks suur eelis riiete ostmisel läbi interneti on minu jaoks paki saamine. See mõnus ootus ja siis pakiga koju jalutamine - minu jaoks meenutab jõulusi. Muidugi võib see paki ootamine teinekord miinuseks ka olla, juhul kui inimene ei saa kohe postitada või on postkontoris mingi rike (nagu meil eile juhtus). Aga üldjuhul mulle meeldib pakke saada, selline teistmoodi tunne on.

Eelmise nädala lõpus sirvisin igavusest osta.ee-s ja ilma mingi plaanita midagi konkreetselt osta. Tavaliselt ma vaatan üle kohe lõppevad oksjonid. Toona hakkas mulle silma valge Gina Tricoti kleit, hinnaks oli määratud 5€ ja keegi polnud pakkumist teinud. Üldjuhul mul on täiesti ükskõik, kas riideeseme on õmmelnud kellegi vanaema kodus või on sellel küljes mõne tuntud firma silt. Oluline, et mulle meeldiks ja sobiks. Aga paar Gina Tricoti asja on mul kapis olemas (samuti kaltsukatest) ja minule täitsa meeldivad. Aga lemmikbrändi mul sellegi poolest ei ole.

No ja lõpuks ma muidugi ei suutnud vastu panna ja tegin sellele kleidile pakkumise.

Igatahes täna läksin sidesse ja sain oma paki kätte. Wuhuuu! :) Pakk oli ilusti pakitud (kahjuks pilti ennem ei teinud, vaid harutasin suure hurraaga lahti). Kleit tahtis triikimist saada, aga muidu on tip-top. Silm kohe puhkab!




No comments:

Post a Comment