01 October 2011

Neljapäeval nagu ikka tegin tiiru Keila turule ja lippasin oma lemmik kaltsukast ka läbi. Lahkusin kahe pluusi ja seeliku võrra rikkamana. Ühest pluusist on pilte ka jagada, sest jõudsin selle juba eile selga ajada :D
Tegelt on pluus suurus 40 (mis on minu tavapärasest suurusest ikka väga palju suurem), aga mulle meeldis selle veidike hipilik välimus. Algul ma otsustasin sellest pluusist loobuda, kuid lõpuks rändas see ikkagi märkamatult letile :D Mina ostsin ta kandmiseks teise pluusi peale. Hinnaks oli 3€.




See oli siis minu eilne riietus.
Ja kui te märkasite, siis need on esimesed pildid, kus mal prillidega. Tegelt mulle ei meeldi prillidega pildile jääda, aga kuna ma sain see nädal oma uued prillid kätte, siis tegin väikse erandi teie jaoks :)

No comments:

Post a Comment