30 October 2011

Kui tuju on paha

Mina olen üks neist inimestest, kellele halva tujuga (just eelkõige viha ja kurbuse puhul) midagi osta meeldib. Nii ma siis seadsin eile õhtul sammud Selverisse ja lahkusin sealt Maybelline´i küünelaki ja kahe kilo porganditega (söök aitab ka kuidagi hästi).


Soov osta sellist võimalikult neutraalset ja viisakat küünelakki oli ammu, nüüd siis tänu pahale tujule saigi soetatud. Hinnaks oli 6.50 (mis on minu jaoks küünelaki kohta palju) ja ma juba oma kannatamatuses jõudsin ära proovida. Pintsel on hästi mõnus ja toon ka, milleks on Rose Poudré. Pudel on 10ml ja lubaduste järgi peaks olema tegemist eriti kaua püsiva lakiga, eks see paistab. Lisaks sisaldab lakk kaltsiumi ja rauda, mis on minu seisukohast väga hea, kuna mul on nõrgad küüned - kihistuvad väga kergesti.


I had bad mood yesterday, so I did little therapy - bought new nail polish. I wanted neutral and polite polish for a while, so now I have it. The price was 6.50€, what is bit much for me. Anyway I needed to try it out already and I really like it. Totally worth for that money. It should be forever strong and long lasting polish, will see that. Plus is that it is with calcium and iron (as I have really bad nails, always broken).

2 comments: