28 October 2011

Muljed!

Ei teagi kohe millest alustada.
Esiteks oli tegemist minu esimese lennureisiga (kui välja arvata üks väike erand Saaremaal oma valla kohal ühe inimese enda tehtud lennukiga). Lendamisest ootasin ehk rohkem, aga eks selles ole süüdi ka sõbrad, kes hirmutasid :D


Ma olen seda varem maininud, et mu mees kogub lauamänge ja tegelt see oligi põhjus, miks me Saksamaale läksime - nimelt toimub seal iga aasta lauamängude mess. Kuigi ka ma olen nii öelda lauamängu usku, siis minu peamine mõte oli näha Saksamaad ja käia veidi poodides.

Seda kotti märkasin ma messil ühel neiul ja no minu meelest on see kadestamisväärselt kihvt!

Üldmuljed Saksamaast on väga head: Saksamaa on väga puhas ja inimesed viisakad (poes soovitakse alati head päeva/õhtut, iga müksamise vabandadatakse ja poes palutakse mööda, mitte ei rühita oma kottide, kärudega). Neil on väga olulisel kohal prügi sorteerimine, igas rongijaamas ja ka tänaval on eraldi kohad klaasile, paberile, pakendile ja muule prügile. Rongid on hästi mugavad, Eesti omadega ei anna võrrelda ei kiiruselt, puhtuselt ega taustamüralt - meie omad oleks nende omade kõrval justkui ära lagunemas. Riided ja jalanõud on jube odavad (nii ebaaus), kuid müstilisel kombel kannab ikkagi päris suur hulk inimesi koledaid jalanõusi )aga võibolla on asi minu maitses). Igatahes kindlasti tahaks tagasi minna.

Kuigi üldmulje Saksamaa toidust pole minu jaoks just väga hea (ja ma ei räägi restoranis pakutavast, vaid lihtsalt toidupoe toidust, siis need saiakesed olid küll imelised).


Mess kestis kokku 4 päeva (neljapäev kuni pühapäev). Ma küll teadsin, et seal on palju rahvast, aga ma ei kujutanud ette, et nii palju. Kogu aeg oli suhteliselt raske liikuda ja väga väsitav on selline suur hulk rahvast, samuti oli tänu massidele tohutult palav. Minu jaoks on tegemist täiesti uue kogemusega, nägin paljusi inimesi, kellega olin internetis suhelnud, nüüd silmast-silma, vapustav! See oligi minu jaoks parim osa - kohtuda tuttavatega ka reaalses elus. Igatahes oli tegemist suure hulga inimestega ja veel suurema hulga laua- ja kaardimängudega. Miinuseks ehk see, et kuigi üritus toimub Saksamaal, siis tegemist on siiski ülemaailmse messiga, niiet inglise keelt võiks osata vähemalt üks inimene grupis (kuigi seda probleemi ei esinenud palju ja käte-jalgadega sai enamus asju aetud, kuid siiski).


Mängimine on fun!


Ja ilmselgelt ma jõudsin poodidesse ka, kuid see postitus tuleb veidi hiljem, sest me saatsime ostetud lauamängud ja mõned riided DHLiga Eestisse, niiet nüüd peab kannatama kuni pakk tuleb :)

2 comments:

  1. Tundub, et me oleme saatusekaaslased - mul on ka elukaaslane lauamänguhull :D Messile veel kahjuks jõudnud ei ole, usun et teil oli lahe reis!

    ReplyDelete
  2. Reis oli lihtsalt super - isegi ilma messita oleks tore olnud, Saksamaa nii ilus lihtsalt ja ilm oli nii soe :D Tahaks kindlasti järgmine aasta ka minna!

    ReplyDelete