16 November 2013

New items in my closet

Kiire postitus kahe viimase ostu kohta. Saapad pärinevad Repeatist ja nagu eelminegi kord, siis mu broneeritud ese mulle ei sobinud, aga see-eest vaatas vastu see pruun äärmiselt mugav saapapaar. Hinnaks oli 15€.
Ja kui ma parajasti kaltsukatest või osta.ee-st järgmisi asju ei osta, siis võib juhtuda, et need pärinevad hoopis kellegi blogis toimuvast müügist. Käekott on imearmsa Ingeli käest ja see on mu igapäevaks kandmiseks uus lemmik. Täiesti perfektne! Hinnaks oli 19€.

Quick post about two new items in my closet. Boots are bought from Repeat. I went there to try something on, but I didn`t fit. So I found those really comfortable boots instead. Costed 15€.
Ingel sold few items in her blog, this is where I bought handbag, It is perfect everyday bag, my new favourite. Price was 19€.


P.S. Lisaks on mu blogi facebookis käimas koostöös Repeatiga üks põnev loosimine. Täpsemalt uuri SIIT!



2 comments:

  1. Ilusad asjad!Oleks huvitatud piltidest,kus on variandid,kuidas ja millega kanda selliseid pruune saapaid?

    ReplyDelete