28 November 2013

OOTD - 28.11.2013

Käisin täna lapsega Tallinnas neuroloogi juures. Tavapärane kontroll, kuid ikka üksjagu pabistamist. Ma olen iga arstivisiidi pärast ärevil, ei tea kas see on esimese lapse puhul tavaline, aga kõik on üsna hirmutav ja iga väiksemgi muutus paneb mõtlema, kas nii on ikka normaalne.
Pärast läksime Pärnamäe surnuaeda elukaaslase isa hauale. Me ei käi seal nii tihti kui mulle meeldiks, aga ma ise sõidan autoga Tallinnas ainult teatud marsruute ja bussiga ei ole sinna siiani kolanud. Küll on aga mul hea meel, et vanaisa nüüd lapse "ära nägi". Kõlab veidi imelikult, aga minu jaoks oli see äärmiselt oluline käik.
Ahjaa, nagu näete, siis päästsin oma tuka valla esimest korda peale juuksuris käiku. Tegelikkuses vajaks see kärpimist ja teistsugust lõiget, aga pelgan uuesti juuksuri juurde minna. Reaalis hoidis mu meelest muidugi natuke paremini ka, aga müts muutis teda fotodel veidi.
Lisaks tuletan veel kord meelde, et kuni homme kella 17.00ni on võimalus osaleda loosimises, mille leiab SIIT.

Today me and my daughter went to a neurologist.  It was a regular check up, but all doctor´s appointment make me little nerveous, because every little change with a baby gets me thinking, that is this normal.
Later we visited my fiances fathers grave at the Pärnamäe's cemetery. We don't go there as often I would like and since I drive only few routes in Tallinn, I don't end up there by myself. I am really happy that he "saw" his granddaughter, it sounds odd, but it was really important to me.
Oh, and I wore my bang first time after new haircut. It is already little bit too long, but not ready to go to the hairdresser yet.










Kaltsukast/ from second hand:
Vöö/ belt: Telliskivi kirbuturg/ Telliskivi flea market
Teksad/ jeans: stiilipood.ee
Kott/ bag: Ingel`i blogi/ Ingel´s blog
Saapad/ boots: Repeat

No comments:

Post a Comment