22 November 2013

OOTN - 20.11.2013

Mu elukaaslane on tõeline filmi- ja kinofänn. Kino on meie peamine väljas käimise koht, kuhu ma kolmapäeval esimest korda pärast süńnitust jälle sain. Pean mainima, et äärmiselt raske on oma pisikest beebit, kellegi teise hoolde jätta. Samas oli väga mõnus ainult elukaaslasega korraks väljas käia.
Käisime vaatamas filmi "Näljamängud: Lahvatab leek", mida näidati "Ainult naistele!" ürituse raames. Filmi kohta saate lugeda arvustust filmiarvustus.eu lehelt SIIT. Nagu üritusele kohane, siis ootas punane vaip, fotograaf ja armsad kingikotid. Kerge pettumus on, et nö punase vaiba ürituse foto ei ole täispikkuses, sel põhjusel mu tervet riietust ei näegi, vaid ainult osa sellest.

My fiance is a real movie fan. Cinema is the main place we got out and it is the place we went on Wednesday. It was my first cinema visit after giving birth. I have to say, that it is really hard to leave your baby with someone else. But it was fun to have a little time to ourselves.
We went to see "The Hunger Games: Catching Fire" special screening for only women. Like common with these kind of events, there were red carpet, photoshooting and little gifts. Little disappointment is that the pictures taken there are not full size.


Kaltsukast/ from second hand:
Minu pluus/ my shirt: Taaskasutuskauplus Mu-Su/ reuse shop Mu-Su
Minu boolero/ my bolero: Keila turu kaltsukas/ second hand in Keila market
Tema särk/ his shirt: Keila turu kaltsukas/ second hand in Keila market
Tema mantel/ his coat: Tallinna bussijaama juures asuv kaltsukas/ second hand near bus terminal in Tallinn

No comments:

Post a Comment