08 August 2016

08.08.2016 Paavli kaltsukas

Mariette on pärast rohkem kui kaks kuud kodus olemist tagasi lasteaias ja mina ei oska kuidagi olla. Mis on veider, sest varem käis ta ju ka lasteaias ja siis läks see aeg nii ruttu. Igatahes kui ma olin hommikul Raianiga koos hommikust söönud, elutoa ära koristanud, mänginud ja kell ei olnud ikka veel 11, siis tuli mulle meelde, et mul on Paavlis ootamas nende poe 5€ kinkekaart. Pakkisimegi ennast kokku ja sõitsime Tallinna.
Seelik: Keila turu kaltsukas, pluus: komisjonipood KOMKA, kaelakee: Soome kaltsukast

Ma pean tunnistama, et ühe lapsega on kaltsukates tunduvalt lihtsam käia - istus kärus või mängis ilusti mängunurgas. Viimane on küll idee poolest tore, aga mängunurgas, kus on legoplaadid, aga puuduvad legod või kus on tahvel, aga pole ühtegi kriiti, ei ole lapsel väga midagi teha. Niiet Paavli kaltsukas, see on väike vihje teile.
Nüüd aga parima osa juurde. Ma siin enne blogiauhindade üritust halasin, et mul oleks punaseid kingi vaja. Pakkuge kolm korda, mis mulle kaltsukas esimese asjana vastu vaatasid! Maksid 6€ ja on väga hästi hoitud - puuduvad kriimud ja kontsalt pole kusagilt värvi maas ega midagi. Lisaks ostsin ühe lilla kardina, mida mul sünnipäevapeo ajaks vaja on, aga sellest nii umbes kuu aja pärast.


No comments:

Post a Comment