04 August 2016

Suure-Jaani kaltsukad

Eesti Ekspressi kunagine artikkel viitas, et isegi Suure-Jaanis on kaltsukaid mitu, osad neist lausa kõrvuti. Praegune seis nii suursugune pole, kaltsukaid on seal pisikeses linnas täpselt kolm.

1. Pärnu 3
Teisel korrusel asuv pood müüb tegelikult uut kaupa, lihtsalt ruumi ühte seina on tehtud pisike riiul kasutatud riietele. Valik on suhteliselt olematu ja sellest vähesestki on raske ülevaadet saada, sest pea kogu kaup on pakituna riiulil. Hinnad vähemalt riiulil olevatel asjadel puuduvad. Mõni ese ripub siiski riidepuul samal stangel koos uue kaubaga.

2. Pärnu 1A
Täitsa kaltsuka moodi kaltsukas. Osad riided kastides, osad stangedel. Valik võiks kaasaegsem olla, eriti jalanõude ja kottide osas. Kiitus poe avaruse osas, niiet lapsevankriga mahub liikuma.

3. Tallinna 7
T-R: 10.00-16.00
L: 10.00 - 15.00
Alates 5€ saab maksta ka kaardiga.
Neist kõigist kõige suurem ja parima kaubavalikuga. Mida saab järeldada ka sellest, et teistes poodides olin ma ainuke klient, selles poes oli terve hulk inimesi veel ja küll juba kohalikud teavad :)
Veidi häirib, et kaup on mitmes eri ruumis, tervikpilti on raske saada ja väikeste lastega käies ebamugav. Lisaks asub teisel korrusel, niiet vankriga ligi ei pääse.

2 comments:

  1. Mulle need ülevaated meeldivad! Sa peaksid lausa need kohalike kaltsukate postitused kuskile kokku koguma, siis on hea teinekord kuskile minnes su blogi lahti lüüa ja kõik läbi kapata :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh. Ma olen selle peale mõelnud, puhtalt kättevõtmise asi :)

      Delete